  • Data: 2003-02-28 20:49:44
    Temat: Re: oplaty allegro - placic czy nie
    Od: "Michał Juszczyk" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> naskrobał :

    > M.in. póki wszyscy będą tak na nią na każdym kroku pluli tudzież pisali
    > Jej nazwę małą literą, póty i mentalność przyzwalająca czy nawet chwaląca
    > cwaniactwo kradzieże i oszustwa będzie nadal normą społeczną.
    >
    > --
    > Marcin

    ja piszę i będę pisał jej nazwę małą literą, nigdy nie będę jej oddany, nie
    będę
    patriotą, jak będzie wojna i będą mnie chcieli wziąć do woja to ucieknę
    do lasu
    ten kraj mi zupełnie nic nie dał, wręcz przeciwnie - non stop muszę płacić
    za
    błędy jakichś baranów "na górze", m.in. tych od prywatyzacji największych
    przedsiębiorstw tego kraju...