  • Data: 2015-06-06 15:28:15
    Temat: Re: opłata klimatyczna ..
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 1 Jun 2015, Liwiusz wrote:

    > A, i jeszcze precyzując brednie Trefnisia - odmowa zapłaty podatku
    > skutkuje jego ściągnięciem, a nie odmową noclegu.

    A możesz, celem ustalenia uwagi, zapodać kto jest płatnikiem lub
    inkasentem tego podatku?
    Z losowania googlem wyszło mi, że prowadzący noclegi i inni tacy.

    No to wychodzi, że wersja "ściągnięcia podatku" sprawdzi się równie
    dobrze, jak próba zapłacenia w sklepie za towar, ale bez kwoty VAT
    (i zakładania, że US będzie cokolwiek ściągał od klienta).

    pzdr, Gotfryd