  • Data: 2015-06-08 01:13:59
    Temat: Re: opłata klimatyczna ..
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-05 o 09:15, szerszen pisze:

    > Ale odmówić może i oferty nie przyjąć też, prawda?

    Prawda.
    Tylko jak to się ma do samego pytania?
    Czy jak się ktoś będzie pytał czy trzeba płacić PCC od zakupu jakiejś
    rzeczy, to będziesz mu trollował "nie musisz kupować"?

    > Niby tak, tylko część ludzi to irytuje, a skoro się tu udzielasz, pro publico bono
    poniekąd ;) to trochę mnie to dziwi.

    Mam jeszcze pro bono trollować? Niedoczekanie ;)

    > Ale też nie brzmiało "czy mogę się kinać w hotelu i nie zapłacić?" ;)

    Ależ było, przeczytaj zwłaszcza drugie uściślenie wątkotwórcy.

    > Pytanie było dość otwarte i można na nie różnie odpowiedzieć.

    > Znam, Ty zapewne też.

    To jest technicznie niemożliwe, aby ktokolwiek posiadający mózg nie miał
    żadnej wiedzy, toż to niemowlak w łonie matki jakąś wiedzę już posiada.

    --
    Liwiusz