  • Data: 2008-09-21 19:13:37
    Temat: Re: opinia rzeczoznawcy obuwniczego
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sarpedon pisze:

    > czy tak sprzedawca moze postapic?

    Przecież tak postąpił :)

    > czy sam rzecznik konsumentow nie moze czegos wiecej zrobic w mojej
    > "obronie" procz poiformowania mnie, ze sprzedawca cos takiego
    > zaproponowal i poinformowania mnie, gdzie znajduje sie PIH? tylko te
    > rzeczy rzecznik zrobil "dla mnie"

    Pewnie może w twoim imieniu wytoczyć powództwo, ale efekt będzie tak sam
    jak ty to zrobisz.
    I w dodatku efekt procesu będzie bardzo zbliżony co do tego co
    "proponuje" sprzedawca. Przed sądem będzie konieczna opinia biegłego.
    jeśli reklamacja jest słuszna to koszty tej opinii w ostatecznym
    rachunku poniesie sprzedawca (+koszty sądowe), a jeśli reklamacja jest
    niezasadna, koszty opinii (+koszty sądowe) poniesiesz ty.
    Ale jeśli chcesz "walczyć" to jednak lepiej przed sądem, gdyż sprzedawca
    i tak może się "wypiąć" na ciebie gdyby opinia biegłego bez procesu była
    dla niego niekorzystna. A jak będzie proces, to nie będzie mógł tego zrobić.

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium