  • Data: 2008-09-21 19:08:01
    Temat: opinia rzeczoznawcy obuwniczego
    Od: Sarpedon <f...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

    sytuacja wyglada tak:
    skladalem reklamacje na obuwie, sprzedawca reklamacje odrzucil,
    zwrocilem sie do rzecznika konsumentow o interwencje, ten wystosowal
    prosbe o wyjasnienie przez sprzedawce, sprzedawca bedac "laskawy"
    poinformowal, ze nie uzna reklamacji, aczkolwiek moge SAM sobie isc do
    PIH i oddac obuwie do rzeczoznawcy - jesli ten uzna, ze nadaje sie na
    reklamacje, to sprzedawca zobowiazal sie do przychylnego podejscia do
    reklamacji ORAZ zwrotu kosztow za rzeczoznawce, jesli natomiast ten
    uzna, ze nie nadaje sie na reklamacje, to moja strata pieniezna

    pytanie 1:
    czy tak sprzedawca moze postapic?

    pytanie 2:
    czy sam rzecznik konsumentow nie moze czegos wiecej zrobic w mojej
    "obronie" procz poiformowania mnie, ze sprzedawca cos takiego
    zaproponowal i poinformowania mnie, gdzie znajduje sie PIH? tylko te
    rzeczy rzecznik zrobil "dla mnie"