  • Data: 2003-08-08 20:31:17
    Temat: Re: opinia pracodawcy o pracowniku
    Od: Robal <b...@w...plinvalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanie. Jestem zatrudniony w firmie i chciałbym starać się o
    > inną pracę. Ktoś podpowiedział mi, żebym do CV dołączył opinię
    > (referencje....?) obecnego pracodawcy.

    Strasznie ciezko wyczuc, czy referencje beda wlasnie tym co sprawi, ze
    pracodawca zdecydujesie sie zaprosic wlasnie Ciebie na rozmowe.

    > Czy coś takiego istnieje i
    > czy takie coś w obecnych czasach się w ogóle stosuje jeszcze przed
    > rozwiązaniem stosunku pracy? Zaznaczam że z obecnym pracodawcą nie
    > mam "przyjaznych stosunków" i czuję, że wcześniej lub później
    > pożegna się ze mną.

    Nie jestem jasnowidzem ale IMO jezeli poprosisz o opinie to pozegna sie
    z Toba predzej niz pozniej.

    > Dlatego usilnie rozglądam się za nową pracą.
    > Pracodawca jest "wpływowy" na naszym rynku pracy i chęć uzyskania
    > od niego teraz opinii (może pozytywnej?) w pewnym sensie ma tu
    > swoje znaczenie na jego ewentualne przyszłe zapędy pod moim
    > adresem (gdy to ja pierwszy się z nim pożegnam).

    Jezeli ma cos do Ciebie to kwestia kto wypowie umowe nie bedzie miala
    zanaczenia przy wystawianiu opini. IMO dopuki pracyjesz nie pros sie o
    referencje. Powodzenia w szukaniu pracy.

    Pozdrawiam,

    --
    Robal bob67(at)wp.pl