  • Data: 2008-08-05 11:08:06
    Temat: Re: opieka społeczna -problem?
    Od: RBprv <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie chodzi o to że chcą cię obciążyć obowiązkiem zwrotu wypłaconych
    > świadczeń, co zgodnie ustawa mogą zrobić i powinni zrobić (art. 98 ust.
    > 1 pkt 3 ustawy o pomocy społecznej).

    Spotkałem się z tym w rodzinie gdzie matka korzystająca z pomocy
    społecznej została poproszona o adres córki mieszkającej w innym mieście
    o adres i miejsce pracy w celu "sprawdzeniu dochodów córki bo może ma
    duże dochody i jest w stanie pomagać matce". Matka oczywiście nie ma
    "obowiązku zwrotu wypłaconych świadczeń".