  • Data: 2014-08-06 16:08:57
    Temat: Re: on biedny, on chory (degenerat z molo)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.08.2014 15:48, J.F. pisze:

    > Nie byles, czy byles, ale sie zatarlo ?

    Nie zadawaj głupich pytań. Jestem niekarany i jako taki będę reagował na
    wszelkie sugestie że jest inaczej. Kapewu?

    > Ale to musi byc biegly lekarz psychiatra ...

    Od opętania? ;->

    > Niekoniecznie ... moze wystarczy zabranie PJ i pojazdu ... tylko pojazdu
    > zabrac nie mozna :-)

    Nie wystarczy - jeśli to choroba psychiczna to wyraźnie widać, że
    stanowi zagrożenie dla siebie i otoczenia. Nie jest ważne, czy w szale
    używa samochodu, siekiery czy własnych zębów.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić