eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawookres "gwarancji" na usługe serwisową › Re: okres "gwarancji" na usługe serwisową
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "KSC" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: okres "gwarancji" na usługe serwisową
    Date: Sat, 24 Jan 2009 14:00:44 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <glf3ud$fno$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <gl99h7$h5v$1@news.onet.pl> <gl9hdp$82f$1@news.onet.pl>
    <gl9ov6$ck6$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: it170.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1232802573 16120 80.53.123.170 (24 Jan 2009
    13:09:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Jan 2009 13:09:33 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <gl9ov6$ck6$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    X-Antivirus: avast! (VPS 090123-0, 2009-01-23), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:572996
    [ ukryj nagłówki ]


    > Skoro "gwarancja" to znaczy ze jest to regulowane przez umowe miedzy
    > klientem (wlascicielem notebooka) a serwisem. Umowa moze byc pisemna, ale
    > ustna tez jest OK - sporo powiedzieli ze dziala to ma dizalac co najmniej
    > przez 3 miesiace. Problem bedzie jak cos sie popsuje - bo jesli serwis
    > jest ok to nie bedzie robil problemow z gwarancja, a jak nie jest w
    > porzadku - to ciezko bedzie cokolwiek udowodnic.
    >
    Wlasnie cos podobnego przerabiam. Zepsuty aparat fotograficzny, naprawa,
    zgloszenie reklamacji naprawy no i od 5 miesiecy sprzet lezy i nie moga go
    naprawic. Jedna z opcji to zwrot aparatu w stanie sprzed naprawy i zwrot
    kosztow naprawy. A co z moimi kosztami dostarczania do serwisu? Serwis bez
    odzewu, czekam na ich odzew.

    KSC

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1