  • Data: 2007-12-01 09:39:41
    Temat: Re: office 2007 dla firm za 199
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01.12.2007 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisał/a:

    > Nie wydaje się, żeby ten sprzedawca wiedział co mówi ...
    >
    > No bo co w w sytuacji gdybym kupował te pakiety na firmę, do dalszej
    > odsprzedaży?

    Możliwe, że licencja tego nie przewiduje. Że do dalszej odsprzedaży trzeba
    kupić u jakiegoś 'privileged' sprzedawcy, czy cuś. Po licencjach M$ wszystkiego
    można się spodziewać. Co nie zmienia faktu rzecz jasna, że to wszystko to
    bzdura, sprzedawca musi wystawić fakturę i szlus.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/