  • Data: 2007-11-30 19:04:03
    Temat: Re: office 2007 dla firm za 199
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30.11.2007 Andrzej <s...@i...the.space> napisał/a:
    > VAT
    >
    > Niby masz rację, ale faktura i tak nie mogłaby być wystawiona na firmę,

    A to niby dlaczego? Fakturę wystawia się odbiorcy. Jeśli takim jest firma,
    na fakturze nabywcą będzie firma (cokolwiek pod tą nazwą rozumiesz).

    > tylko na osobę prywatną, więc na jedno wychodzi - Office 2007 w promocji
    > dla użytkowników domowych nie jest przeznaczony dla firm i kropka.

    WARUNKI LICENCJI nie przewidują użytkowania dla celów zarobkowych,
    precyzyjnie mówiąc. Firma może zakupić sobie tę licencję razem z dodatkiem
    w postaci pudełka i płyty. A potem, jeśli nie chce łamać warunków licencji,
    postawić jako gustowną ozdobę na półce, na ten przykład. Oczywiście
    wątpliwe jest, aby taki zakup stanowił koszt uzyskania przychodu.
    --
    Samotnik