  • Data: 2012-07-09 05:40:41
    Temat: Re: oferta pracy i zobowiazania
    Od: SQLwiel <_...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dyskutujesz z trollem. (A merytorycznie niestety nie mam wiele do
    dodania; Czy na tej "ofercie pracy" jest punkt który stwierdza coś w
    rodzaju "zobowiązuje się podjąć pracę..."? Czy inny punkt, który Cię do
    czegoś zobowiązuje? Bo na moje oko oferta zobowiązuje tylko przyszłego
    pracodawcę, że jak się zwolnisz z dotychczasowego miejsca, to nie
    zostajesz na lodzie. I nie wiem po co na niej Twój podpis.)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.