    From: Shaman <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oferta operatora komórkowego - czy ciągle ważna?
    Date: Tue, 6 Sep 2011 15:00:16 -0700 (PDT)

    On 6 Wrz, 16:38, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:
    > Użytkownik "Shaman" <s...@g...com>

    > W moim mniemaniu takie przedstawienie sprawy niczego nie zmienia.
    > Operator przedstawia ofertę swojemu klientowi, posiadaczowi umowy
    > abonamentowej na konkretny numer. ...
    >
    > To popraw dane i złóż reklamację

    Taki właśnie miałem zamiar. Liczyłem jednak, że dzięki tej dyskusji
    będę mógł reklamację sformułować jakoś mądrzej, składniej i z
    odniesieniem do KC. No ale i tak coś zyskałem - dyskusja z Gotfrydem
    pozwoliła mi uporządkować myśli i ustawić odpowiednią perspektywę
    widzenia całej sprawy.

    BTW. John.. jeśli nie musisz to nie umieszczaj treści po podwójnym
    myślniku - to jest historyczny usenetowy znacznik stopki - wiele
    czytników z założenia wycina wszystko co jest po tych znaczkach. Ale
    to tak na marginesie.
    --
    PZDR
    Shaman