    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odwolalem sie od mandatu SG kobylnica i tu pismo nowe
    Date: Sat, 10 Feb 2007 12:23:55 +0100

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:eqk2jd$2q9$1@opal.icpnet.pl...

    > Dla mnie istotne jest, że działają w dobrze rozumianym interesie
    > społecznym.
    > A debile szukający śmierci na drodze mnie nie interesuje. W głębokim
    > poszanowaniu mają to "łamanie prawa" wszyscy obywatele nie łamiący prawa.

    dla mnie istotne jest aby dzialali zgodnie z prawem i glownie na tym poletku
    do jakiego zostali powolani, tym czasem przewaznie zajmuja sie tym czym im
    wygodniej, a najmniej tym do czego zostali stworzeni

    ograniczenia predkosci i lamanie ich to zupelnie inna bajka, szczegolnie ze
    zarowno policja i straszaki, stawiaja radary zadko w miejscach realnego
    zagrozenia, tylko przewaznie tam gdzie stoi durne ograniczenie, droga jest
    szeroka i bezpieczna i umozliwia jade szybsza niz znaki