  • Data: 2007-02-10 09:17:27
    Temat: Re: odwolalem sie od mandatu SG kobylnica i tu pismo nowe
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:22c85$45cd88ea$57ce6ced$27983@news.chello.pl...

    > w swietle nizszego aktu prawnego, bo nadrzedny mowi cos innego, a to jakby
    > on sie liczy bardziej, wiec jednak nie maja

    Więc chyba coś nie tak z "twoim" łamaniem prawa jeśli działają zgodnie z
    jakimś tam aktem prawnym wydanym przez włądze państwowe. Przecież to nie ich
    wina.
    Dla mnie istotne jest, że działają w dobrze rozumianym interesie społecznym.
    A debile szukający śmierci na drodze mnie nie interesuje. W głębokim
    poszanowaniu mają to "łamanie prawa" wszyscy obywatele nie łamiący prawa.

    > nie ja tak wybieralem, ja wybieralem inaczej, jednak niestety mniej nas
    > bylo ;)

    Teraz tak wszyscy mówią;))

    --
    Pzdr