  • Data: 2007-02-08 19:06:02
    Temat: Re: odwolalem sie od mandatu SG kobylnica i tu pismo nowe
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:429aa$45cb716c$57ce6ced$27021@news.chello.pl...

    > lamanie prawa przez jednych,

    ...jest szkodliwe społecznie. Np. przekraczanie dopuszczalnej prędkości
    jazdy.

    > nie upowaznia do lamania prawa przez drugich

    To, że dwie ustawy są między sobą sprzeczne nie oznacza, że organ
    korzystający z uprawnień wynikających z jednej z nich, łamie prawo. A i
    szkodliwość społeczna wynikająca z prawnego bubla który zafundowali nasi
    wybrańcy w sejmie jest raczej żadna.
    Z punktu widzenia zwykłego obywatela (czyt. nie płacącego mandatów) to to,
    że SM "łapie" piratów drogowych jest bardzo pożyteczne i godne pochwały.
    Być może uratuje to komuś życie.

    --
    Pzdr
    Leszek