    From: "eliza" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odwieszenie kary
    Date: Thu, 15 Mar 2007 08:59:14 +0100

    Najlepiej postaraj się regularnie wpłącać jakąś niewielką, ale nie śmieszną
    kwotę
    co miesiąc na konto pracodawcy. Choćby 100 zł (jeśli to dużo dla Ciebie, to
    choć 50 zł)
    Nikt ci nie zarzuci, że się nie starasz!
    Możesz wtedy też przedstawić "dokumenty potwierdzajace spalate długu" i
    zaproponować
    jakiś harmonogram spłaty.

    To lepsze, niż odwieszenie!

    Sedeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

    dzięki za odpowiedz, 100 zl jestem w stanie wpłacac, ale teraz juz troche za
    pozno, bo nie pomyslałam o tym wczesniej a mialam do dzis zlozyc jakies
    swistki.
    moze jakos przejde przez to, od przyszlego mieisca bede wpalacac cokolwiek
    pozdr
    eliza