    From: "Marcin P." <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odwieszenie kary
    Date: Thu, 15 Mar 2007 08:46:50 +0100

    Użytkownik "eliza" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:etat4h$19v$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > mam nastepujacy problem:
    > - w 2005 roku zapadl wyrok 10 miesiecy w zawieszeniu na 3 lata
    > -mialam zaplacic grzywne ( zapłacilam) i naprawic szkode jaka wyrzadzilam
    > pokrzywdzonemu ( odac kase do firmy)
    > -niestety jestem na bezrobociu i samotnie wychuje corke, wiec nie mam z
    > czego oddac ( nhie, ze nie chce tylko poprostu nie mam)
    > Dostalam teraz wezwanie, zeby przedstawic dokumenty potwierdzajace spalate
    > dlugu, pod rygorem odwieszenia kary pozbvawienia wolnosci
    > Napisalam wczoraj pismo z prosba o poczekanie jeszcze dwoch miesiecy,

    Najlepiej postaraj się regularnie wpłącać jakąś niewielką, ale nie śmieszną kwotę
    co miesiąc na konto pracodawcy. Choćby 100 zł (jeśli to dużo dla Ciebie, to choć 50
    zł)
    Nikt ci nie zarzuci, że się nie starasz!
    Możesz wtedy też przedstawić "dokumenty potwierdzajace spalate długu" i zaproponować
    jakiś harmonogram spłaty.

    To lepsze, niż odwieszenie!

    Sedeczne pozdrowienia
    --