    From: Jacek Maria Jackowski <j...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odszkodowanie z OC - jaka jest maksymalna kwota
    Date: Fri, 05 Nov 2004 23:34:06 +0100

    Rodrig Falkenstein wrote:
    > A to jak mi się wydaje ledwo 200.000 euro. Uważasz że jesteś bardziej pokrzywdzony
    niż on?

    Tu mozemy polemizować - czy tenżołnież ma swiadomość, czy jest tylko
    roślinką ? Jesli jest roślinką to mu nie daliby wiecej gdyż każdy
    mądrala powie że on nie ma świadomosci, a więc strat niematerialnych za
    które mógłby żądać zadośc uczynienia. Skąd mi to przyszło do głowy, ano
    stąd, ze analizujac kilka wyroków zauważyłem jedno, za trupa wypłacają
    mniejsze OC niż za żywego, dlaczego - bo zywy musi zyć z tym całym
    bagażem cierpień (często psychicznych) a trupa to tylkom pochować
    trzeba, ba nawet zmniejsza sie koszt utrzymania rodziny bo jest o jedna
    osobę mniej w gospodarstwie domowym - wime to co napisałem jest straszne
    ale takie śa praktyki naszego śadownictwa

    JMJ

    P.S.

    Nadal nie udzieliłeś mi odpowiedzi na moje pytanie :(