  • From: "wygodny" <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odszkodowanie - od policji czy od prokuratury ?
    Date: Wed, 27 Apr 2005 20:53:22 +0200

    > Ja bym o nic skargi nie opierał tylko podniósł zarzut, iż przez 6 lat
    > bezpodstawnie przetrzymywano należące do Ciebie rzeczy. Ale pytanie,
    > gdzie był właściciel tych rzeczy przez 6 lat?

    mam nadzieje, że nie ma to znaczenia gdzie właściciel był przez 6 lat,
    poprostu czekał na postanowienie i się nie doczekał,

    wyczytałem że zażalenie na przeszukanie i zatrzymanie rzeczy
    składa się do 7 dni po doręczeniu postanowienia,
    jednak takiego postanowienia nie było wcale,

    więc zabieram się do pisania zażalenia na niedoręczenie postanowień

    pozdrawiam,
    OPTY