  • Data: 2005-04-28 07:28:57
    Temat: Re: odszkodowanie - od policji czy od prokuratury ?
    Od: "wygodny" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Pisz zażalenie na bezprawne przetrzymywanie, bo samo niedoręczenie się
    > najpewniej przedawniło. Nie chce mi się szukać.

    hmm,
    tyle haczyków w takiej sprawie że zaczynam się bać czy to poprawnie napiszę,
    okroiłem treść do samych faktów,

    w konkluzji zarzut bezprawnego przeszukania i przetrzymywania,
    oraz wniosek o wyjaśnienie sprawy i naprawienie skutków,

    w uzasadnieniu podając dlaczego uważam przetrzymywanie za bezprawne,
    czyli że nie dostałem żadnych postanowień z prokuratury,
    nie piszę że nie zostały wydane bo a nuż się okaże że były, tylko nie
    doręczone,

    czy istotne jest zatytułowanie pisma ?
    skarga czy zażalenie ?

    pozdrawiam,