    From: marta <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odszkodowanie od miasta
    Date: Fri, 17 Jun 2005 18:18:46 +0200
    Sender: m...@a...pl@qv196.internetdsl.tpnet.pl

    KrzysiekPP napisał(a):

    > I co .. jesli juz jest sciezka, to rowerzysta moze jezdzic w przepasce
    > na oczach ?

    Jeżeli już jest ścieżka to powinna ona spełniać podstawowe wymogi. To
    tak jakby na środku drogi zostawić drzewo albo znak drogowy. ścieżka
    rowerowa jest przeznaczona do jazdy rowerów i nie mów mi, że zostawienie
    drzewa na środku jednometrowej ścieżki jest czymś normalnym. Wiadomo, że
    trzeba się rozglądać, ale to tak samo jakbyś winił kierowcę za to że
    uszkodził zawieszenie przez dziurę w jezdni.