    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 6 May 2003 12:08:12 +0200
    Sender: Jaroslaw Matejczuk <J...@j...net>
    From: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>
    Subject: Re: odszkodowanie? od kogo?

    Użytkownik "milutka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b96ef6$11l$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czy przedawnienie dotyczące słupa jest inne od przedawnienia dotyczącego
    > rurociągu gazowego (pytam bo koleżanka wygrała sprawe z położonym na jej
    > gruncie w latach własnie 70tych rurociągiem gazowym).

    zbyt ogólnikowe stwierdzenie, przecież nic nie wiemy o tych sprawach oprócz
    tego
    że dotyczą słupa i rurociągu, do tego trzeba by przeczytać akta sprawy,
    niestety całe i uzasadnienie wyroku

    > no i nikomu niczego nie zazdroszcze, super ze im sie udało, ale dlaczego
    ja
    > mam nie należeć do tych szczęsliwców?

    > Stwórca nie postawił na moim terenie słupa wysokiego napięcia !

    ale nic się nie dzieje co się dzieje bez Jego wiedzy, jak w Ewangelii,

    > --
    > Pozdrawiam
    > Ewa

    myślę, że nalezy zasięgnąć porady prawnej np. biegłego sądowego,
    bo jakoś jestem pewien, że w sprawie koleżanki i jej rurociągu taki biegły
    sie wypowiadał,
    przynajmniej w zakresie wysokości poniesionej szkody,
    pzdr,
    JarekM