    From: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odszkodowanie
    Date: Sat, 19 Jun 2004 19:43:13 +0200
    Sender: g...@o...pl@195.245.226.66

    D wyskrobał(a):
    > Złamałem niedawno na siłowni palec u stopy. Niestety jestem gapa i nie
    > ubezpieczyłem się na początku roku akademickiego na studiach. Nie pracuję
    > - to wogóle nie jestem ubezpieczony, abym mógł wyciągnąć jakieś
    > odszkodowanie. Ale pomyślałem, że może przysługuje mi prawo odszkodowania
    > od OSiRu, gdzie znajduje się siłownia na której doszlo do wypadku? Czy
    > posiadając miesięczny karnet na takiej siłowni, mam jakieś
    > ubezpieczenie??? Czy mam jakieś szanse na odszkodowanie?

    Jeżeli jesteś w stanie udowodnić, że złamałeś palec wskutek winy właściciela
    siłowni (jego zaniedbania np. mokrej podłogi, niesprawnego sprzętu,
    niesprzątniętej skórki od banana itd.) to możesz próbować coś odzyskać. Ale
    ja bym się nie pchał w takie sprawy dla kilku złotych odszkodowania...

    --
    Bartek Gliniecki