  • Data: 2009-10-02 09:46:32
    Temat: Re: odstępne (?) - umowa o kredyt
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Tak, ale nie mysl, że bank Ci wypłaci kredyt przed upływem tych 7 dni - nie
    wypłaci, chyba że złożysz oświadczenie o
    > nieodstępowaniu.

    Ne wgłębiam się w prawo bankowe ale to co mówisz przeczy wszelkim moim
    doświadczeniom z bankami.
    Zwykle uruchomienie kredytu następuje w 24-48 godzin czyli zanim czas na
    odstąpienie minie.
    Zresztą nie jestem pewna czy termin na odstąpienie nie liczy się od
    uruchomienia kredytu a nie od podpisania umowy.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813