    From: "renata " <l...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odstąpienie od umowy najmu mieszkania
    Date: Wed, 12 Sep 2007 10:58:07 +0000 (UTC)

    666 <j...@w...eu> napisał(a):

    > Moja pomyłka - od stycznia - art. 688 KC
    > JaC
    >

    > -----

    > nieoznaczony zwykle byłoby skuteczne
    > dopiero od [...]
    Umowa jest zawarta na 6 mcy począwszy od 1 października, obie strony
    obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia, więc nie rozumiem o czym piszesz.
    Generalnie pytałam czy można od takiej umowy odstąpić przed tym 1
    października, bo teraz to mąż tam chyba na czarno mieszka. Oni podpisali
    umowę od 01.10 bo trzeba dwa tygodnie przed wynajmem zgłosić do US.
    Poza tym dlaczego ja mam się tłumaczyć, że chcę opuścić ich lokal i co mnie
    obchodzą ich jakieś poniesione koszty. Rekomendowali nas nasi wspólni
    znajomi, więc nawet palcem nie kiwnęli aby znaleźć lokatorów. Ja też tracę
    czas, bo początkowe ustalenia były inne i przy podpisaniu umowy okazały się
    inne (niższy czynsz, brak kaucji). Teraz to ja muszę ponieść dodatkowe
    koszty, bo jak znajdę inne mieszkanie w trakcie okresu wypowiedzenia to muszę
    zapłacić czynsz w dwóch mieszkaniach + kaucje, nie wspomnę o kosztach
    pośrednictwa, bo tym razem szukam przez biuro.