  • Data: 2010-02-12 10:44:09
    Temat: Re: odśnieżanie na prywatnej drodze osiedlowej
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hl39h9$jbv$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Idźcie do sołtysa i powiedzcie, że to prywatna droga i niech w te pędy
    > zjeżdża ze swoim traktorkiem. Wtedy wszyscy będziecie siedzieć w domkach
    > i z całą pewnością nie będziecie mieć problemu ze zwałami śniegu i
    > wymijaniem się.
    Ehh a Wy nadal swoje , sołtys to robi z uprzejmosci a nie z obowiązku
    > Sam się roztopi.
    Czy to samo tyczy odśnieżania dróg krajowych i gminnych, chodników i miejsc
    parkingowych w miastach ? Chcecie jeździc po odśnieżonych drogach mieć gdzie
    stawiac auta a ja chce jeździc po odśnieżonych drogach osiedlowych. Gdyby
    developer który sprzedał juz wszystkie domy był łaskaw oddac droge
    wewnetrzną osiedlową gnimie to nie było by problemu i gmina miała by
    obowiązek posprzątac a tak raczej to problem własciciela drogi .
    > I do Ministerstwa Pogody, toz to skandal, zeby śnieg w zimie padał w
    > takich ilościach!
    A jak sie dach marketu zawali pod oporem sniegu to kogo wina Ministerstwa
    pogody bo ja mysle ze właściciela budynku
    > Ja tam sie cieszę, jak mi zrobią zwały śniegu pod płotem, nawet na
    > wyjeździe, bo dziękiu temu mogę dotrzeć do bardziej cywilizowanej drogi
    > powiatowej. A chwila gimnastyki przy odkopywaniu wjazdu to nic w
    > porównaniu z zasypaną drogą dojazdową.
    Biorąc pod uwage ze jestes silnym chłopem i masz czas na odkopywanie całej
    ulicy bo ja nie mam takiej mozliwosci. Wioząc dzieci do szkoły nie jestm
    wstanie się odkopac. No chyba ze macie genialny pomysł i mam z dziećmi isc
    pieszo 15 km EHH