  • Data: 2007-02-21 15:22:21
    Temat: Re: odśniezanie chodnikow - jeszcze raz
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik wrote:

    > Ale oni nam każą odśnieżać *publiczne* chodniki. Swoją działkę mogę
    > odśnieżać albo nie, myć okna również wg własnego uznania. Jednak chodniki,
    > należące do państwa, odśnieżać muszę za państwo. To może w ramach
    > wzajemności niech mi państwo odśnieży podjazd. do garażu. I umyje okna też,
    > bo w sumie z podjazdem dużo mniej roboty - pługi nie zwalają na niego co
    > godzinę nowego śniegu.

    Cóż, zależy to od przepisów prawa miejscowego... Bierz udział w życiu
    politycznym miejscowości/gminy, to może doprowadzisz do jego zmiany ;)

    Niestety, albo mieszkasz w bloku, i takimi rzeczami zajmuje się
    gospodarz domu, albo mieszkasz "na swoim" i płacisz cenę w postaci
    podatków od nieruchomości, kosztów remontu, odśnieżania itepe...