  • Data: 2004-10-15 12:15:29
    Temat: Re: odrolnienie działki
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    żart wrote:

    > Witam
    > Bardzo proszę szanownych Grupowiczów o opinie na następujący temat.
    > Powiedzmy, że ktoś kupił działkę rolną nad jeziorem i w tej chwili
    > traktuje ją jako lokatę pieniędzy.[...] Czy
    > jeżeli ktoś będzie wzbraniał się przed odrolnieniem to czy później gmina
    > może nie chcieć odrolnić.

    Ja trochę nie na temat - skoro działkę traktujesz jako lokatę kapitału, to
    dlaczego bronisz się przed odrolnieniem? Toż gmina prezent by Ci dała, bo
    odrolnienie dla wlasnego widzmisię sporo kosztuje( przynajmniej kosztowało,
    kiedy szwagierce zachciało się odrolnić działkę), a działka nad jeziorem z
    prawem do zabudowy - miodzio, od razu inaczej kosztuje niż kawał pola.

    --
    pozdrawiam
    krys