  • Data: 2004-10-21 11:53:03
    Temat: Re: odrolnienie działki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 20 Oct 2004, krys wrote:
    [...]
    >+ >>+ Wycięłam, wycięłam, ale wiesz, mam działkę
    >+ >>+ rolno budowlaną
    >+ > ^^^^^
    >+ > A jakby ją odrolnić ? :)
    >+
    >+ A po co? Na rolno - budowlanej można budować;-P

    Nie łapiesz. Ale on NIE CHCE budować. Inaczej: NA RAZIE
    jest to dla niego bez znaczenia.
    Dla odmiany (i zupełnie bez związku) - gmina mu CHCE odrolnić !!
    No i powraca pytanie: "a ile by było jakby twoja działka
    została ODROLNIONA ?" - już kojarzysz ? :)

    >+ I chyba o to chodzi w lokowaniu forsy w ziemi? No, chyba, że się nie znam.

    To nie była odpowiedź na pytanie "czy dobrym pomysłem jest
    działka rolno-budowlana" jako iż chodziło o podatek "jakby
    była budowlana" :]
    A wątek zaczął się od pomysłu (gminy) *przymusowego* odrolnienia
    działki :|

    pozdrowienia, Gotfryd