  • Data: 2007-07-03 08:44:35
    Temat: Re: odrębne prawo czy nie?
    Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:46897c74$1@news.home.net.pl...

    > Użytkownik "Anna LT" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie stanowi. A o tym, że jest się zamężną to pewnie notariuszowi
    > zapomniało się powiedzieć? Co masz w akcie? "Oświadcza, że jest stanu
    > wolnego."?

    Nie zapomniało
    notariusz wiedział, że mam męża
    mąż był nawet obecny przy spisywaniu aktu ze sprzedającym
    ale pieniądze były od mojego ojca w formie darowizny
    stąd działka miała być moja
    a nie wspólna
    teraz pytanie, czy jeśli w akcie notarialnym
    nie ma słów, że "działka stanowi odrębny majątek żony..."
    ani też nie ma napisane , że "działka została nabyta przez pieniądze z
    darowizy od ojca itp itd
    ale jednoczesnie na tym akcie nie ma nazwiska męża
    (jest napisane , że jestem mężatką)
    i w księdze wieczystej jestem tylko ja z imienia i nazwiska
    to działka stanowi odrębną majątek żony (mój)
    czy wchodzi do wspólnoty majątkowej

    pozdrawiam
    anna lt