    From: lookacz <l...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odpowiedzialnosc za blad w dokumencie OC PZU SA
    Date: Sun, 25 Mar 2007 10:35:29 +0200

    MiK^ napisał:

    wyjasnie na wstepie, ze opisana sytuacja nie dotyczy mojej osoby, ani
    nikogo z mich bliskich.

    > Jak najbardziej. Nie miales prawa wyjezdzac nim na droge nie
    > posiadajac OC

    nawet kiedy kwota ubezpieczenia wynosi ponad 500zł na "-1 dzień"?:)
    data wystawienia jest wlasciwa! data koncowa to jest zapisany dzien
    wczesniej. okres ubezpieczenia jest na rok. i okresy pozostalych
    ubezpieczen ac i nw sa poprawnie wpisane na okres do 2008...

    > a niby z jakiej racji i w jaki sposob? to lezy w twoim interesie

    przeciez na pierwszy rzut oka widac ze to "czeski blad". wiec chyba tylo
    idiota moglby sadzic, ze oplata nie jest uiszczona. fakt, policja
    niebardzo rozni sie od milicji:)))

    > nie ma, nawet gdyby byly nie ma on takiego obowiazku. chyba ze ladnie
    > poprosisz i jest to normalny czlowiek.

    i gdzie wtedy sprawdzi jak go poprosze o godzinie 1pm?

    > otrzymujac umowe ubezpieczeniowa podpisales sie pod nia, jesli tam
    > jest blad... czytaj uwaznie umowy ;/

    zobacz swoje ubezpieczenie oc... podpisales sie pod nim?

    > pojsc do PZU i powiedziec ze wyniknal blad, na blankiecie OC, w skutek
    > czego zdazyla sie ow sytuacja. rzadasz wydania nowego blankietu,
    > poprawnie zapisanego i odwolujesz sie do jednostki policji. Za hol? ja
    > bym sie zwrocil pisemnie do PZU.

    rozumiem, ze za taksowki rowniez?:)

    tu zaznaczylem, ze na kwitku nie ma podpisu ubezpieczonego. oczywiscie
    formalnie do zawarcia umowy miedzy ubezpieczajacym, a ubezpieczonym
    doszlo, lecz wskutek pomylki ubezpieczajacego doszlo do blednego zapisu
    (jest tam jedynie podpis agenta).