  • Data: 2007-03-25 15:01:09
    Temat: Re: odpowiedzialnosc za blad w dokumencie OC PZU SA
    Od: lookacz <l...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Sakowski napisał:

    > Nie. Natomiast _kierujący_ ma obowiązek posiadać dokument potwierdzający
    > ubezpieczenie OC na dzień danej podróży. Bez zajrzenia w dokument trudno
    > to zapewnić.

    dokument jest z data ubezpieczenia od 12.3.2007 do 11.3.2007 wystawiony
    dnia 10.3.2007. oczywistym jest, ze ubezpieczenie pojazdu oc obejmuje 12
    miesiecy, a kierowca moze zwrocil uwage na date poczatkowa.... wiec
    ubezpieczenie wg mnie istnieje i blad zapisu daty koncowej jest
    ewidentny.

    jesli na serio podejsc do takiego bledu, to moze zaskarzyc agenta pzu sa
    np o falszerstwo dokumentu np w celu wyludzenia (domniemanie zmowy z
    firma holujaca samochody)?:)))