  • Data: 2007-06-17 21:48:24
    Temat: Re: odpowiedzialnosc wychowawcy kolonii za ciaze wychowanka
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 17 Jun 2007 20:36:41 +0000 (UTC), "Szerr"
    <s...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Jak to możliwe, skoro alimentów nie może płacić osoba obca?

    tak?
    a mi sie wydawalo, ze w takich sprawach sady glownie klada nacisk na
    dobro dziecka i matki.
    jak facet zwiewa, to zasadza sie np. alimenty od rodzicow tego faceta
    (cos mi sie rowniez obija o rodzenstwie tegoz faceta).

    >Dają ci te pytania już do myślenia, czy jeszcze nie? Uświadomiłeś już sobie,
    >że autor artykułu nie ma pojęcia, o czym pisze, czy jeszcze nie?

    o ile dziennikarze pisza bzdury merytoryczne, to tyle faktow jako
    takich raczej nie wymyslaja (za latwo zweryfikowac) za to
    interpretacje faktow moga tworzyc rozniste...
    jak na razie nikt nie udowodnil bzdury dziennikarzowi, wiec moge
    zakladac ze pisze w miare prawde...

    a w panstwie, gdzie korumpowanie politykow przez politykow to n"nic
    takiego" i "nie ma sprawy", za to za lapowke skaldajaca sie z 20zl i
    paru kilo miesa sciga sie lekarza, mozliwe jest wszystko, cokolwiek
    jest wygodne dla politykow - nie musi to byc sensowne, sprawiedliwe
    itp, wystarczy ze jest wygodne.

    pozdarwiam,
    Cyb