  • Data: 2007-06-17 21:48:04
    Temat: Re: odpowiedzialnosc wychowawcy kolonii za ciaze wychowanka
    Od: demicron <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 17 Jun 2007 21:27:44 +0000 (UTC), Szerr napisał(a):

    > Wygrane o ALIMENTY, nie o odszkodowanie. Alimenty płaci ojciec dziecka, nie
    > wychowawca kolonijny.
    >
    > Byle bzdurę napiszą, zaraz w nią wierzysz?
    >
    > Sz.

    Jak piszą w http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,34902
    66.html

    "Pierwsze tego typu sprawy toczą się już przed sądami w Krakowie, Gdańsku i
    Lublinie. I tak jak w przypadku 15-letniej Marty z Wrocławia, której
    rodzice udowodnili, że zaszła w ciążę na zimowym obozie w górach, zazwyczaj
    kończą się sukcesem, czyli alimentami dla dziecka."

    Jak dla mnie z tego wynika, że to wychowawca te pseudo-alimenty płaci, a
    nie ojciec. Tym bardziej, ze nie spodziewałbym się, że w przypadku ojców są
    to "pierwsze tego typu sprawy".