  • Data: 2007-03-23 10:44:47
    Temat: Re: odpowiedzialność sprzedającego za stan techniczny pojazdu
    Od: "sanczes" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    no z tego co doczytałem to tak to wygląda, w przypadku opowiedzialności
    wyłączonej - czyli po akceptacji w umowie sformułowań o znajomości stanu
    technicznego itp ciężko jest jednak cokolwiek podziałać w takiej sytuacji.
    istnieje również (i co mnie najbardziej interesuje) tzw. podstępne zatajenie
    wady i tu można długo i namiętniedochodzić swoich praw.
    (znalazłem przykład gościa który po kupnie samochodu i dosyc długim
    użytkowaniu dowiedział się, że zamiast 4 poduszek powietrznych ma tylko
    jedną - bez kłopotu udało mu się odstąpić od umowy, mimo wielu miesięcy od
    datowania umowy.
    Nie jestem jednak prawnikiem i moje informacje pochodzą z netu, podpierane
    są kodeksem cywilnym Art. 556-576 ale ani kodeksu nie posiadam ani wiedzy
    więc liczę , że ktoś sensowny mi pomoże
    pozdrawiam