  • Date: Mon, 19 Feb 2007 02:14:17 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odpowiedzialnosc rodzica za długi dorosłego dziecka?

    witek wrote:

    > Człowieku nie bredź.
    > Nie masz zielonego pojęcia o tym co może komornik, a szczekasz jak kundel.

    Wituś... Szczeka jak kundel to może twój ojciec. I matka. Ale cała moja
    rodzina używa mowy wiązanej bądź słowa pisanego - przypadków szczekania
    nigdy nie zanotowano.

    Jasne, że komornik ma pewne prawa, ale kiedy tytuł wykonawczy ewidentnie
    stoi w sprzeczności z rzeczywistością to próba jego egzekucji to
    bezdyskusyjnie nadużycie.

    Tak samo jakby policjant z nakazem aresztowania (z przykładu lesia) w
    związku z np. napadem rabunkowym usiłował zakuć w kajdanki
    sparaliżowanego od lat staruszka - bo akurat na nakazie przez jakąś
    pomyłkę znalazły się jego dane. Po historiach z kosmicznymi rachunkami
    za telefon przychodzącymi do niemowląt czy wezwaniami do odbycia służby
    wojskowej do nieboszczyka takie coś prędzej czy później musi się zdarzyć
    (o ile jeszcze się nie zdarzyło).

    Rozumiem że ty, trzymając się wszechwładnej mocy papierka, usiłowałby
    zakuć także kogoś, kto bez wątpienia nie jest właściwą osobą ;)