  • Data: 2007-02-19 05:47:19
    Temat: Re: odpowiedzialnosc rodzica za długi dorosłego dziecka?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    news:c8ana4-bge.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Wituś... Szczeka jak kundel to może twój ojciec. I matka. Ale cała moja
    > rodzina używa mowy wiązanej bądź słowa pisanego - przypadków szczekania
    > nigdy nie zanotowano.

    Widać ty jesteś odszczepieńcem.

    > Jasne, że komornik ma pewne prawa, ale kiedy tytuł wykonawczy ewidentnie
    > stoi w sprzeczności z rzeczywistością to próba jego egzekucji to
    > bezdyskusyjnie nadużycie.

    Pewne prawa? A potrafisz je wymienic?

    > Tak samo jakby policjant z nakazem aresztowania (z przykładu lesia) w
    > związku z np. napadem rabunkowym usiłował zakuć w kajdanki
    > sparaliżowanego od lat staruszka - bo akurat na nakazie przez jakąś
    > pomyłkę znalazły się jego dane.

    A policjant w ogóle ma tu cokolwiek do powiedzenia?
    Akurat w tym przypadku nikt się go o zdanie pytał nie będzie.
    Masz wątpliwości? To pogadaj z parką, która ostatnio omal do Holandii nie
    wyjechała.
    Jesteś cienki bolek, o twoja znajomośc prawa opiera sie o własne widzimisie
    lub "ja bym tak chciał, żeby tak było".