  • Data: 2014-12-23 23:53:11
    Temat: Re: odpowiedzialnosc lokatora
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-19 o 10:25, Moonsky pisze:

    > Napiszę, że lokator odpowiedzialny jest za utrzymanie czystości i dbanie o
    substancję mieszkaniową

    ale to nie będzie miało żadnej mocy

    > w zakres czego wchodzi regularne wyrzucanie śmieci

    raz na miesiąc to też regularność

    > i ich segregacja,

    na moje i niemoje

    > zgłaszanie usterek,

    no chcieliśmy zgłaszać zbiorczo, raz na 3 mc

    > WIETRZENIE,

    no... ze 3 tygodnie temu coś tam otwieraliśmy to okno.

    > nie suszenie prania w pomieszczeniu,

    z racji nie zapewnienia odpowiedniej ilości miejsca do suszenia,
    suszyliśmy gdzie mogliśmy - zresztą to jest nie do sprawdzenia.

    > I jak zobaczę, syf, brud i grzyb, to ich wypieprzę.

    Prawo do wypowiedzenia umowy masz zawsze (no prawie zawsze :) )

    > Mogę jeszcze napisać, że rezerwuję prawo do sprawdzenia lokalu raz na xx miesięcy,

    ale co to da? Jak powiesz, że przychodzisz sprawdzać to posprzątają, jak
    nie powiesz to w kajdankach wyjdziesz.

    > Po to jest prawo i wolność zawierania umów.
    > Ucz się.

    Trochę jednak kodeksów jest wyżej niż Twoja wolność zawierania :)