  • Data: 2014-12-24 01:02:08
    Temat: Re: odpowiedzialnosc lokatora
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Dec 2014, Moonsky wrote:

    > "Kris" <k...@g...com> wrote
    >
    > A co jest niby "bzdurne"?

    "nieegzekwowalny".

    Wymóg, każący stosować "nieadekwatną obsługę" wskutek faktu, że
    konstrukcja jest niezgodna z przepisem.

    Czekaj no tylko moment.
    Widzę że już PlaMa pisał, a Ty nic ;)
    Nie możesz podejść do tego tak - sprawdzić, czy do tych okien nie da
    się "w warunkach polowych" wstawić nawietrzników?
    Nie w każdej ramie musi to być równie łatwe, ale w sumie to jest dziura
    z ładną ramką i tyle.

    Po co Ci dziwne próby obejścia, które najprawdopodobnie okażą się
    bezskuteczne?

    > To, że lokator ma dbać o wynajęty lokal to standardowy zapis.
    > Problem jest tylko z tym, że niektórzy myślą, że grzyb, to coś z kosmosu i robi się
    "sam".

    Nie z kosmosu, (chyba że wliczając Ziemię do kosmosu), ale owszem,
    "robi się sam", trzeba mu zapobiegać :)

    > Masz szczęśćie. Życzę ci, żeby zawsze tak było. Jak już pisałem, dwa pokoje
    > obok siebie, ale różne użytkowanie i w jednym pięknie i schludnie,

    A ktoś temu zaprzecza?

    pzdr, Gotfryd