  • Data: 2007-01-17 17:53:24
    Temat: Re: odpowiedź pisemna z gadgetem...
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Papkin wrote:

    > no wlasnie jak to jest? Sprzet powinien byc jak nowy,

    Nie ma takiego wymogu.

    > a jak mi gosc
    > porysuje w tym aparacie LCD albo co gorsza obiektyw to co? Mam to
    > przyjac i nie miec ani zarobku z tytulu sprzedazy ani sprawnego sprzetu,
    > co ja z takim zrobie?!

    Nie jest Twoją decyzją: przyjąć lub nie. O tym już zdecydował za Ciebie
    Sejm[1]. Pieniądze musisz[2] oddać. Natomiast jeśli uważasz, że sprzęt
    został zużyty bardziej, niż to dopuszcza ustawa, możesz od klienta
    domagać się stosownej rekompensaty z tego tytułu.

    [1] A dokładniej mówiąc parę organów Unii Europejskiej, bo to wynika z
    dyrektywy.

    [2] Ewentualnie możesz nie oddawać, zrobi to za Ciebie za drobną
    prowizją komornik.