  • Data: 2007-01-16 13:33:53
    Temat: Re: odpowiedź pisemna z gadgetem...
    Od: "Rajmund Wrotek" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "noname" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:eoi4t6$hpm$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Sprzedawca odesłał mi odpowiedź na moje oświadczenie o odstąpieniu od
    > umowy wraz z przedmiotem który mu odesłałem. Przedmiot nie jest lekki, nie
    > chciałem się bawić w odsyłanie go więc go nie odebrałem. Czy musze przyjąć
    > taką paczkę, tylko po to żeby odczytać zdanie sprzedającego?
    > Co mówić w sądzie?
    odstąpienie od umowy jest jednostronnym oświadczeniem i to, że sprzedawca
    się z nim nie zgadza nie ma nic do rzeczy.

    Umowa została zerwana i strony powinny sobie oddać to co sobie świadczyły.
    jeżeli jedna ze stron się nie zgadza to ma instrumenty prawne do tego (z
    tego co pamietam art. 189 kpc, czy jakoś tak)