  • Data: 2008-09-10 13:03:05
    Temat: Re: odmowa wyplaty
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "MiK^" <m...@t...pl> napisal w wiadomosci
    news:6a1960d5-be86-4f7f-8d59-0846c0bf8a16@m73g2000hs
    h.googlegroups.com...

    > No... to jest raczej pewne ;) Jednak dziwna sprawa, z racji ze kazda
    > twierdzi inaczej. Co wiecej, nie rozumiem jednej rzeczy- ja podpisujac
    > umowe OC zobowiazuje sie do tego, ze bede mial prawko i nie bede pil-
    > jak nie, oni nie wyplaca. Ale co mnie interesuje obca ubezpieczalnia?!
    > co ona ma wspolnego ze mna?

    zaraz zaraz, bo dopiero teraz zaczyna to byc jasne, niech sie upewnie

    ty jechales motorem bez prawka, miales kolizje z nie swojej winy?

    a wiec dostaniesz ubezpieczenie z jego oc i wtedy rzeczywiscie fakt twoich
    uprawnien nie ma znaczenia, bo nie ty byles sprawca

    stad zapewne niescislosci, uprawnienia mialyby wplyw na to, jak to ty bys
    spowodowal wypadek