  • Data: 2006-04-25 17:32:50
    Temat: Re: odmowa podjęcia pracy
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tommy napisał(a):

    > Chodzi o to, że lepiej mi się opłaca oficjalnie nic nie robiąc :) Tzn.
    > mam tu na myśli różnego rodzaju zlecenia i zyski z nich ;)

    Pozornie. Dopóki masz zasiłek, dopóki opłacaja Ci ubezpieczenie - OK.
    Problem zacznie się, jak przestaniesz być absolwentem i naprawdę
    będziesz potrzebowal pracy - wtedy potencjalny pracodawca powie "hmmm,
    a dlaczego pan nie podjal pracy od x czasu? " I sobie pomysli"albo
    partacz, albo leń - po co mi taki?". Że już o takich bzdurach, ze
    wypadki chodzą po ludziach nie wspomnę.
    A zlecenia można robić przeciez równie dobrze po pracy ( fucha:-)),
    ewentualnie pisz biznesplan i zacznij działać na własny rachunek,
    dopóki z RUP można wysępić jakąś kasę na rozpoczęcie działalności.

    Justyna