    From: Jotte <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Date: Mon, 13 Jul 2009 18:29:20 +0200
    <h38554$gd1$3@inews.gazeta.pl> <h385tb$cq9$1@news.dialog.net.pl>
    <h3876l$st9$1@inews.gazeta.pl> <h387mg$e90$1@news.dialog.net.pl>
    <h3890s$a1t$2@inews.gazeta.pl>
    <1mr7r51hw1ro7$.1operp2u02oqe$.dlg@40tude.net>
    <h38k9m$nm6$1@inews.gazeta.pl> <h3d5hu$a4b$1@news.dialog.net.pl>
    <h3diua$f8d$2@inews.gazeta.pl> <h3djea$kms$1@news.dialog.net.pl>
    <h3djma$j5k$1@inews.gazeta.pl> <h3dkoj$lk6$1@news.dialog.net.pl>
    <h3dodj$7sq$1@inews.gazeta.pl> <h3dp95$p1p$1@news.dialog.net.pl>
    <h3dqhh$fg1$1@inews.gazeta.pl> <h3drgo$qe5$1@news.dialog.net.pl>
    <h3dug6$rbg$1@inews.gazeta.pl> <h3e2q6$un7$1@news.dialog.net.pl>
    <h3f7ul$185$1@inews.gazeta.pl>

    W wiadomości news:h3f7ul$185$1@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    niepotrzebnie pisze:

    > Czyli nie możesz bo sam siebie nie wysterylizujesz.
    Potwierdzasz niestety moje podejrzenia o swej nisko umiejscowionej granicy
    rozumienia czytanego tekstu.
    JA mogę zrobić co zechcę. Tylko, że jeśli chcę taką sterylizację przeżyć to
    nie mogę tego zrobić własnoręcznie. Nie mogę także zlecić tego w Polsce, bo
    to nikt tego legalnie nie wykona.
    Na szczęście na zaściankowej Polsce świat się nie kończy, co nie oznacza,
    że
    mam zamiar to zrobić.

    > A to, że sam sobie możesz obciąć rękę i trafić natychmiast do czubkowa
    > to oczywiste.
    O oczywistych oczywistościach to sobie z Kaczorem pogadaj - podobny poziom.

    > Naprawdę nie chce mi się prowadzić dyskusji na takim poziomie Twojego
    > zaślepienia.
    > Już nawet przedszkolaki wiedzą, że dziecko NIE jest częścią organizmu
    > matki, a Ty dalej się przy tym upierasz.
    Przeciętny intelektualnie uczeń szkoły podstawowej umie znaczeniowo
    odróżnić
    tezę czy domniemanie od twierdzenia.
    Ty nie.
    Fakt - nie pierwszy raz się z tym opbnażasz.
    I jeszcze te głupie, sufitowe gadki "przedszkolaki wiedzą" itp.

    --
    Jotte