    From: Jacek_P <L...@c...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Date: Fri, 10 Jul 2009 20:32:04 +0000 (UTC)

    Arek napisal:
    > Bez dyskusji jest. Największe w dziejach, większe nawet od ludobójstwa
    > mongolskiego czy komunistycznego .

    Brawo. Wyznanie wiary. Ale nie licz, ze twoje stany wewnetrzne
    sa dla mnie jakimkolwiek argumentem.

    > Aborcja jest tylko i wyłącznie z przyczyn medycznych.
    > Cała reszta to skrobanki.

    No i co w zwiazku z tym. Dla ciebie to zabojstwa, bo masz mozg
    wyprany przez ostatnie trzydziessci lat koscielnej propagandy.

    > Kurcze - jakie to oszołomy!
    > Nie pozwalają mi strzelać do Żydów/Czarnych/Żótków/Dzieci/

    No popatrz, a paznokcie pozwalaja ci obcinac, wlosy tez.
    Cholera, trzeba zrobic z ciebie dzinniste.

    > Łapiesz dlaczego NIE JEST to kwestia osobista, lecz społeczna?

    To jest kwestia spoleczna wylacznie dla propagandy koscielnej.
    Przyjmij do wiadomosci, ze poza polskim kruchtowym grajdolem
    dla wiekszosci ludzi jest to sprawa prywatna. Dla mnie tez.
    I obawiam sie, ze dalsza dyskusja nie ma sensu, bo ani ty
    mnie nie przekonasz, ani ja ciebie. Moge jedynie dazyc do
    skutecznego odsuniecia od wladzy oszolomow kruchtowych i anulowania
    ich kretynskich regulacji prawnych.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek