  • Data: 2009-07-10 20:19:01
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h3876l$st9$1@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    pisze:

    > Bez dyskusji jest. Największe w dziejach, większe nawet od ludobójstwa
    > mongolskiego czy komunistycznego .
    I co? Myslisz, że jak powiesz to 30 razy to bzdet nabierze znamion prawdy?
    Nic z tego. I nic nie zrobisz.

    > Aborcja jest tylko i wyłącznie z przyczyn medycznych.
    > Cała reszta to skrobanki.
    A produkuj sobie nazewnictwo jak chcesz.
    Nic ci jednak do tego kto się chce skrobać.

    > Kurcze - jakie to oszołomy!
    > Nie pozwalają mi strzelać do Żydów/Czarnych/Żótków/Dzieci/
    > Łapiesz dlaczego NIE JEST to kwestia osobista, lecz społeczna?
    Jest to kwestia czysto osobista.
    Nie łapiesz czemu? Przecież to nietrudne.
    A w ogóle to rozejrzyj się po świecie. Szczególnie po jego bardziej
    rozwiniętej części, ale i do Chin możesz zaglądnąć.

    --
    Jotte