  • Data: 2009-07-10 23:53:15
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > Jest to kwestia osobista.

    Nie jest osobista.
    Chyba, że uważasz, że dziecko to własność rodzica i może z nim robić co
    chce. Tak uważasz czy nie?

    > Skoro tak, to aborcja nie powinna być dopuszczalna nawet z przyczyn
    > medycznych, a tę dopuszczasz. Gubisz się we własnych wywodach.

    Nie, to Ty chciałbyś żebym się gubił.
    Aborcja jest wymuszonym okolicznościami zabójstwem w celu ratowania
    życia matki. Taka obrona konieczna.
    Skrobanki zaś to zwykłe morderstwa.

    > Legalnym środkiem antykoncepcyjnym jest wspomagana hormonalnie spirala
    [..]
    > A jak byś karał spędzanie płodu środkami ludowymi - skoki z pieca, bieganie
    > po schodach i wertepach?

    Masz rację wszystko to powinno to być zakazane i karane tak jak każde
    inne morderstwo.

    > Nic na to nie wskazuje.
    > Ale oni ci się w życie nie wpierdalają ze swoimi przekonaniami.
    > Ty im chamsko usiłujesz, a guzik ci do nich.

    Edukując ich czym jest to co robią i komu to robią? To jest chamstwo?

    > I rób to póki czas, bo mogą się odezwać jakieś pojeby, co ci tego
    > zechcą zakazać w imię swoich posranych poglądów. Co wtedy?

    Nie jestem akademikiem by gdybać coby były gdyby

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com