  • Data: 2009-07-10 06:28:11
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:h34v0d$k11$1@news.onet.pl...

    > W ustaleniu, czy komórka należy do gatunku Homo Sapiens czy jest czymś
    > innym? Nie sadzę.

    a czy ja zaprzeczam ze te komorki naleza do tego gatunku, nie

    moj wyrostek tez sklada sie z ludzkich komurek, a czy spelnia kryteria
    umozliwiajace nazwac go czlowiekiem?

    > Niezalażnie od ilości komórek ich skład chromosomów będzie identyczny.

    jak wyzej, to ze cos ma okreslony sklad, nie znaczy ze jest okreslona
    rzecza/istota

    > To już jedynie wytwór Twojego słowotwórstwa bez żadnego medycznego czy
    > biologicznego uzasadnienia.

    wlasnie ma jak najardziej, czlowiek to nie lancuch genetyczny, czlowiek to
    istota spelniajaca okreslone kryteria pozwalajace odroznic ja od innych,
    oraz odroznic jej aktualny stan, np fak czy zyje czy nie

    > A doczekamy się w końcu określenia (popartego badaniami naukowymi)
    > momentu, w którym ów organizm "pochodzenia ludzkiego" staje się
    > człowiekiem?

    jak juz ktos napisal, mozna z cala pewnoscia okreslic kiedy czlowiek juz nie
    zyje, zatem na zasadzie podobienst, mozna okreslic z cala pewnoscia kiedy
    czlowiek "jeszcze nie zyje"

    kilka, kilkaset, czy kilka tysiecy komorek to jeszcze nie czlowiek, tak jak
    jajko nie jest kura

    tylko nie o tym byla mowa, takze wrocmy moze do meritum