  • Data: 2009-07-10 06:42:01
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h35pbj$vfc$1@news.dialog.net.pl...

    > Co więcej uważam, że prawidłowo sporządzony kodeks etyki lekarskiej nie
    > powinien dopuszczać postulowanej przez ciebie dwoistości zachowań - w
    > publicznym ZOZie ma robić jedno, w prywatnym gabinecie może co innego
    > (jakże częste i łajdackie zjawisko).

    tu nie chodzi o postulowanie, tylko o wyposrodkowanie, jesli ide do
    prywatnego lekarza bo mnie na to stac, to moge sobie wybierac, wtedy rynek
    zweryfikuje jego przekonania, w sumie jego prywatny gabinet, to moze sobie
    okreslic zakres uslug jakie wykonuje, jego prawo, ale w publicznym
    zakladzie, gdzie lecza sie ludzie za sila im odbierane pieniadze, nie ma
    miejsca na prywatny swiatopoglad lekarza, tam ma wykonywac to co do niego
    nalezy najlepiej jak potrafi